Торгово-сервісний центр 610km

Гарантійний термін служби АКБ

При виробництві АКБ збої в роботі обладнання при виконанні деяких виробничих операцій можуть призвести до зміщення окремих сепараторів, перікосу пластин в блоці при зварюванні містка, скороченим конверт-сепаратора на обсязі (або нижче) верхній частині пластин, пошкодження сепаратора при складанні блоку, низької якості зварювання окремих з'єднань через перегородку суміжних блоків пластин, а також зварюванні вивідних борнов з втулками полюсних підсумків акумуляторної батареї, утворення «холодних» спаев вушок пластин і містка.

Правда загальне число дефектних автомобільних акумуляторів становить частки відсотка, через недосконалість контролю частина з них може потрапити в продаж, виключно при поставці акумуляторних батарей в сухозаряженном виконанні.
Реалізація АКБ, як і кожної продукції, супроводжується гарантійним зобов'язанням продавця на Вашим телефоном упродовж багатьох (при дотриманні правил сервісу та технічних норм на дані його роботи) на певний календарний термін, протягом якого недолік виробництва може себе знайти.
Даний термін, звичайно становить 1-2 роки, і прийнято називати гарантійним.

Зазвичай, батарея з недоліком виявляється протягом 3-8 місяців роботи на автомобілі.
Слідчо її незмінно дозволено встигнути замінити по поруки на іншу.
Відмовила виріб розкривається, виявляється тип нестачі, складається акт на нього.

Справжній термін служби

На відміну від гарантійного терміну справжній (фактичний) термін служби стартерной акумуляторної батареї на всі 100% залежить як від її якості, так і від умов роботи авто, якості техобслуговування акумуляторної батареї і технічних показників виробів електрообладнання.

Дані роботи на автомобілі можуть значно відрізнятися.
Скажімо, буває річна або цілорічна його експлуатація.
Середньорічний пробіг коливається від 6-10 тисяч до 80-120 тисяч кілометрів.
При цьому можуть круто відрізнятися показники роботи електрообладнання, особливо генератора і регулятора напруги.
Вагоме значення має і режим роботи різних покупців енергії, а також присутність додаткового (позаштатного) електрообладнання.
Все це призводить до того, що фактичний термін служби стартерних автомобільних акумуляторів має істотний розкид за величиною.

Особливо короткий термін «життя» у АКБ класичного типу, встановлених на машинах, що працюють в режимі «таксі».
Насичений режим експлуатації таких автомобілів створює прискорений, пропорційний пробігу знос електродів акумуляторної батареї, той, що по часу може становити лише близько 1,5 календарних років.
У авто (як особистих, так і службових) з усередненим режимом експлуатації (при пробігу 15-20 тисяч км в м) термін працездатності АКБ може доходити до 4-х років, однак лише за умови неодмінного дотримання вимог щодо їх технічного контролю та обслуговування .
На практиці мали місце випадки, коли окремі акумуляторної батареї на легкових машинах вдало працювали 6-8 років.
Вихід акумуляторної батареї з ладу при відсутності виробничого браку обумовлений зносом пластин, той, що безупинно (з різною інтенсивністю) відбувається, починаючи від моменту заливки електроліту і першої зарядки АКБ.
Слід пам'ятати, що максимально довгий термін вірною роботи АКБ є підсумком уважного ставлення до неї і до стану електрообладнання з боку водія.

Регламентований термін служби

Директивні строки служби акумуляторів в колишні роки встановлювалися начальниками автопідприємств і таксомоторних парків на підставі показників по терміну служби в експлуатації, встановлених ГОСТ 959-91.
При цьому, контроль за технічними показниками системи електрообладнання автомашин входив в обов'язок водія авто і експертів технічних служб.

ГОСТ гарантує 18-місячний термін експлуатації з дня введення сухозаряженной акумуляторів в роботу або з дня продажу через роздрібну торгову мережу.
При цьому мається лімітування по пробігу авто за даний термін - не більше 60 тисяч км.
Дані показники життєвого циклу прийняті для акумуляторних батарей традиційного типу на сурм'яних (5,5-6,5% сурми) електродах.
Для понад ідеальних, так званих «необслуговуваних» АКБ (на малосурьмяних електродах), горантійний термін експлуатації прийнятий 24 місяці при пробігу автомобіля за даний строк не більше 75 тисяч км.


Порядок дій автолюбителя при покупці АКБ

При придбанні стартерного акумулятора на авто потрібно вирішити наступні питання:

- уточнити вид, електричні показники і габарити старої (замінної) АКБ, метод її кріплення;

- дізнатися вид і електричні показники нової (купується) АКБ, які зобов'язані бути не нижче, ніж у старій.
При ідентичному значенні ємностей (нової і старої АКБ) значення пускового електрики у новій АКБ може бути більше (при ідентичних режимах їх визначення), що має сприяти понад вірному режиму пуску двигуна в зимовий період

+38(097)7172770